Bespaar 50% administratietijd met een digitale assistent voor zorgmedewerkers

  • Anneke Lalleman
  • Woensdag 25 september
  • 14.15 – 15.15 uur
    16.00 – 17.00 uur
  • Zaal/ruimte volgt nog
  • Alle sectoren

Inhoud van de workshop

Een digitale assistent haalt de druk van de ketel bij zorgverleners en brengt de administratieve lasten omlaag. In deze workshop laten we zien hoe dat er in de praktijk uitziet en delen we de eerste ervaringen vanuit ggz-instellingen die een digitale assistent gebruiken.

Je ziet hoe de digitale assistent zorgmedewerkers ondersteunt bij de verslaglegging:

Dat bespaart veel administratieve last en indirecte tijd, die weer aan patiënten- of cliëntenzorg besteed kan worden. Bovendien gaat de kwaliteit en uniformiteit van verslaglegging omhoog. Tijdens de workshop delen we ervaringen (successen en uitdagingen) met de digitale assistent uit de praktijk. Ook is er gelegenheid om de digitale assistent live uit te proberen.

Lessen die deelnemers meenemen uit deze workshop

  1. Wat nieuwe AI-technieken betekenen voor administratieve lastenverlichting.
  2. Wat er nu al concreet mogelijk is en wat het lange termijn perspectief is.
  3. Wat de aandachtspunten en ervaringen zijn vanuit de praktijk.

Wie geeft deze workshop?

Anneke Lalleman is partner bij ValueCare sinds 14 jaar en verantwoordelijk voor de ontwikkeling/implementatie van de digitale assistent voor de zorgmedewerker.

Bekijk ook deze workshops